sunnuntai 23. marraskuuta 2014

18.7.2015

18.7.2015 klo 16. Silloin se siis tapahtuu. Sanomme toisillemme Tahdon Ilmajoen kirkossa. Vielä se tuntuu jotenkin kaukaiselta, vaikka joitain järjestelyjä onkin jo tullut tehtyä.

Häiden suunnittelu on ollut enemmän tai vähemmän käynnissä jo viimeisen vuoden ajan, mutta nyt kun omat opiskelut alkavat viimein olla taakse jäänyttä elämää, voi niihin alkaa panostamaan hieman enemmän. Nyt virallista ja varmaa on kirkko, vihkikaava (morsiusmessu), hääpaikka ja vihkipappi. Muutamia koristelujuttuja on jo tullut harakkamaisesti keräiltyä kaapin perukoille, mutta muuten tahdin pitää kiristyä, jos aiotaan saada kaikki valmiiksi. Mutta ei ressiä! :) Tietenkin kumpikin meistä on jo pyytänyt kaasot ja bestmanit, mutta yhteinen tapaaminen olisi mukava myös järjestää kaikkien kesken. :)

Eilen sain myös paljon apua kutsujen askarteluun kun neljä ystävääni oli meillä käymässä. Kutsuja on nyt valmiina jo 40 kpl!!! :) enää puuttuu noin kymmenen, joten tytöistä oli kyllä suunnaton apu! Kiitos kaikille!

Tälläisiä niistä sitten tuli. :) kolmea eri mallia lähtee ihmisille info-lappusen kera joskus ensi vuoden puolella.




Seuraavana listalla olisi ehdottomasti itselle kampauksen ja meikin tekijän löytäminen. Lyhythiuksisena morsiammena poen ongelmaa, jonka kanssa on ehkä moni muukin painiskellut: Millainen kampaus? Tottahan sitä haluaisi itselleen jotain juhlavampaa tärkeänä päivänä, mutta hiusten kasvattaminen ei oikein tule kysymykseenkään, koska en halua näyttää peikolta. Sen vaihtoehdon suljin pois jo silloin suunnitteluiden alkaessa ja nyt pohdiskelen, mitä kaikki lyhythiuksiset morsiamet tekee. Google ei tunnu olevan ystävä kun tätä kysymystä pohtii. Hääkampauksia löytyy toki paljon, mutta kaikki pitkille hiuksille... mutta kenties kampaaja osaa soveltaa myös inspiraatiokuvien perusteella.

Ainut lyhyille hiuksille suunnattu malli, jonka onnistui löytämään oli tämä.



Itse haluaisin kuitenkin jotain herkenpää ja maanläheisempää, esimerkiksi tähän tyyliin:


Uskon kuitenkin, että kampaaja on ammattitaitoinen henkilö ja löytää juuri minulle sopivan tyylin. :) kuulin myös, että kampaajalle kannattaa näyttää myös kuvaa mekosta ja sen perusteella he osaavat suunnitella kampausta. Noh, aika näyttää, minkälainen pehko minun päässä on hääpäivänä. :)

-Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti